Tisdag har blivit onsdag!

Kan inte sluta tänka på saker som händer i ens liv.
Idag så fick Leksand en ny tränare... Kanske e bra vad vet jag
hoppas han lyckas. Fast jag har andra tankar om den tränaren
än vad många andra har. Jag hoppas han är en bra ledare!
Vill verkligen att LIF ska vara kvar i elitserien.

Sedan fick jag min kära underbara vän IDA mig att bli insperad att använda
bloggen oftare. Mest var det på skoj för mig innan. Men känner verkligen för
att jag ska ta använda denna har mera.
Ida är för mig en mycket viktig person i mitt liv.
Tänk vad saker har hänt i mitt liv den senaste åren. De senaste 6 åren kan jag säga.
Så har saker och ting hänt mycket. Vänner kommit vänner har gått.
Livet är verkligen som en utmaning. Varje dag är en utmaning i sig.
Jag har många ggr undrat hur mitt liv hade sett annorlunda ut om inte
beskedet jag fick den 17 december 1999 var, var hade hänt om det inte hade hänt
allt. Ja det kan man bara sia om. Men hur som helst någon stans så tror jag
att det det är meningen det som händer händer... om det nu finns mening att
människor man älskar bara försvinner.
Vissa saker jag har lärt mig skulle jag aldrig har lärt mig om inte detta hade hänt.
Jag kan inte förstå att saker händer.

Ibland tycker jag att livet är bra orättvist.
Jag tror jag ser bara det tråkiga...
jag är glad person så varför ska jag då deppa?
Det är inte jag...
jag är den som sprular av energi och verkligen vill ta allt i livet
som en utmaning.
Inga berg är för höga att bestiga.

Vänner kommer å går men vissa är verkligen kvar!

//Susanne

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback