Vad tiden går?

Ibland kan jag känna panik över att tiden går så fort. Jag har inte bloggat på jätte länge.
Mycket kan bero på att jag var på Bommersvik förra veckan. Var där på funkis (fortbildning för ombudsmän) samt ombudsmanna och ordförande konferands över helgen.
var jätte bra dagar! Är såna dagar jag precis behöver. Ibland känner man ensam i detta jobb... men jag trivs jätte bra - sedan har man ju alltid sina vänner att rådfråga... :)

Innan jag drog till bommersvik var jag två dagar hos brorsan och hans sambo.
Det hanns med söndagsmiddag, busa med Frasse (världens sötaste Hund), ut och gå, träffa C och tja fika och se på film! Bands of  the Brothers var kanon bra! Slutade se vid fyra på natten men hade kunnat sett lite mer....

Min bror är mästerkocken i wok! VI provade ngt nytt och jag lärde mig massor om champange. Ska verkligen bara säga jag ska dricka champange!! NU vill jag. ;)

Annars är det verkligen varit fullt fart, igår skulle jag städa lgheten men stuppad i säng.


NU är det mer eller mindre bestämt att jag ska fira juldagen med en kompis och sedan på nyår blir jag med all sannolikhet oxå med henne.

Idag åker man upp till ö-vik ska hålla kurs.Jag har nga kurspass annars ska jag laga mat till hungriga och glad ssu:are! Det säger man inte nej till :)
Söndag borde jag vara i falun kring 16.00 men jag kommer inte dit förrän måndag! :)

Itisdag fyllde lillskiten i familjen 5 år. Grabben kan klockan och skriva. Jag är så himla stolt över att han kan så mycket!

Nej nu lär jag då dra och köpa sallad innan ngn kommer och säger åt mig!

ha det

//Susanne

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback