Varför skriver man inte här oftare?

Nu är det dags att åter börja blogga... har kommit på att jag skriver
blogg i lunar men äsch varför vet jag inte riktigt.
Sitter på jobbet har en hel del saker att göra! Känner att jag börjar nog bli lite sjuk.
*suck*

Jag stromtrivs här på jobbet! Trivs så bra egentligen trodde jag aldrig jag skulle
tycka ett jobb var så skoj! Men det är det verkligen....

I helgen var jag till Dalarna/leksand/rälta
Åkte ner med I för vi skulle se till att mina däck blev byta och
gå på hockey! :D En jätte trevlig helg med mycket tok som vanligt.
I lördags hockey, hem till Tess, sedan ut på noret! Summa i mil i helgen blev
ju "bara" 83,4 mil! En resa som värd att minnas

Hehe...
Det blev inte som DU hade tänkte dig! Lyckliga jag! Jag fick verkligen som
jag ville! Blev ju skit glad! Fast när min kompis sa att det var 5 år sedan
blev jag chockad snacka om att ha lång process att besluta! 5 år fatta, fem år!
Helt otroligt!

Fattar ingenting vad du håller på me? Vad har jag gjort
för fel? För jag ville umgås med mina vänner och inte er?! SUR?!

Igår fick jag veta - idag undrar jag! VEM har rätt!

Tack I! Hade en helt otorlig helg! Mer lär det bli!

Snart e det dags igen :D

13.10
Har ätit Lunch med mina kollegor 
Härligt känns bättre och blev så glad det Pernilla
berättade! Jag känner mig så glad! :) Det finns inget bättre
stund än den stunden som är NU! :)

Grattis farbror! :)

pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback