Känns tomt!

RIP CHRISTINA!
Fick precis reda på att en nära person till mig av somnat in! En kämpe efter
alla år med cancer, någon som har betytt mycket med alla val jag har gjort i livet.
En person som fick mig att känna mig stor när jag kom till skolan första gången i mitt liv!
Nu finns du inte längre bland oss. Jag kommer att sakna dig! En person som verkligen visat
att det kämpar man så kan! Det är bara besviat nu! VILA I FRID! Du är saknad!
 
--------------------------------------------------------------------------------------------------------

Det känns tomt efter beskedet!
Sitter å läser lite mail och inser att det är ganska skoj att öppna brev från vänner
om att läsa vad som är viktigt i deras liv! Märker man inte har samma omvärld. Känns
att jag inte orkar läsa längre! Blir så glad när vänner som skriver sånt som de verkligen vill
och menar!

Igår kväll ringde I från Franrike! Tackar vännen för det var verkligen det jag behövde! Blev
verkligen så glad när du ringde! DU betyder så grymt mycket! Känner att jag behöver dig här och inte där!

När hjärtat slutar så slå finns inget hopp kvar
När hoppet har försvunnet finns det ända som är kvar ett hjärta som slår
ett hjärta står för dig ett hjärta stort för mig! Jag saknar dig så grymt mycket
När ska jag erkänna för mig själv hur det verkligen ligger till!
Du är och förblir en av de finaste jag känner!

--------------------------------------------------------------------------------------------------------

Kan inte förundras hur människor förändras när de träffar någon de blir tillsammans med
kan inte förstå att man bara slutar att höra av sig?
kan inte heller förstå hur man ger upp allt för att en person man är ihop med. Kanske jag är novis
men jag tror på man måste ta hand om sig själv samtidigt man är tillsammans med någon.
Jag tror inte på att någon kan styra ens liv. När alla pusselbitar ligger på plats i ens liv då är allt toppen
det gäller, pojkvän/flickvän, vänner, familj, jobb, fritid! Hjälps åt så alla mår så mycket bättre av det!

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Har inte nämnt så mycket om jobbet idag.
Kanske mest för det känns tomt efter beskedet! Men jag sitter här och knoppar på ett inbjudan till kurs
den 11 - 13 maj så har man inget för sig kan man ju plinga en singal och prata nga ord med mig ida!

sköt om er å var rädd om varandra!

förresten så glöm inte att läsa
http://lailanaraghi.blogspot.com/ och http://kallelarsson.webblogg.se/


//Susanne


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback