Man kan ställa sig frågan utan få ett svar!

Idag söndag morgon vaknade jag med att känna mig frusterade över att inte hitta ett svar på min fråga.
Det känns bara så underligt men ja kommer få svar inom kort!
Kvällen igår var trevlig och jag hoppas på flera kvällar med utgång här i ö-vik!
Härlig och mysig stad ju! :)

I kväll drar jag ner till härnsöand för att träffa Emma... sedan imorrn blir det att prova nya glasögon och på e.m blir det tillbaka hit för att umgås ... nice!
Känner mig så glad över att vara här där jag är...

Ibland skulle jag vilja stanna tiden och den gick inte framåt.
Det vore så skönt...
NÄsta helg ska jag då träffa er härliga människor. Ser framemot har ju lite skvaller att berätta ju! Det händer saker i ens liv... Tack för du ringde och frågade om det var okej att vi ses då!

Men snälla människor på denna jord förstår ni inte att ni måste vara rädd om varandra.
E så less på saker som händer som gör andra människor illa.
Nu blir det tv en stund till sedan mat och efter en stunds villa en timmes bil färd :(

//Susanne

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback