Tisdag - dagen efter påsk!

Sist jag skrev var jag i dalarna. VI hade en diskussion var hem var jag å mamma. Var är hemma egentligen?
För min del har jag det på flera ställen! Hemma är där jag befinner mig just nu.
Skönt att det blir vardag! Borde egentligen varit och hälsat på farbror men så blev det inte.
Fick rummet med alla mina saker städade i stället, saker som har stått i ett år! NU är det verkligen rensat
började kolla gamla skolkataloger *fniss* vissa finns det kommentarer om kan jag lova!
Skulle verkligen vara jätte skoj att träffa alla er! Mycket har hänt på dessa år! Framför allt åren från 6:an! Våran 6:a :) *skratt* *ler*

I lördags var jag barnvakt till mina solstrålar! Låg och tittade på tv å saker fall på plats! Jag är lycklig lottad som verkligen har en familj som finns där! :) Tur att man har er! A och H vi körde vanliga kuddkriget och sedan var steget inte långt att köra buskriget! Vem vann kan man då undra? Hehe det kan du ju fråga min solstrålar! Jag tror mest att jag vann fast H säger så klart ngt annat!

Jag skulle egentligen åkt till Skåne den här veckan men av vissa själ hamnade jag inte där :( saknar verkligen skåne. Syster med familj är där ner nu! :) Jag skulle jobba å träffa personer så det känns som jag gjorde ett bra val ändå!

Har ni hört låten "det vackraste" den stämmer. Den är vacker.
Lika så stad i ljus är ngn annan som är otrolig fin! Kanske är för jag är på sånt humör just nu när
dessa låter lyssnas på!
Vissa personer har fått mig att tänka! Jag känner mig så glad över att jag har insett!

Idag ska jag på möte med LO! :) Ska bli härligt att komma ngt och inte bara prata!
Imorrn ska jag träffa våran kontaktombudsman, på torsdag åker jag till sthlm för att umgås med ombudsmänen i distritken. Å på fredag efter det har slutat drar jag till ÖREBRO!! :) ska bli jätte skoj! Måndag blir en akut sväng till dalarna för att sedan åka hit igen på måndag kväll! SÅ var min vecka! Fast just nu känner jag mig så glad att det inte spelar ngn roll om det är så!!

ha en fortsatt trevlig dag!

//Susanne

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback