Börja få lite ångest!

Tittade ut efter M gick i morse och fick lite ångest! Redan Höst!! Visst är det fint och mysigt när hösten kommer och allt blir till vardag igen... men att inte kunna gå utan jacka (utan bli sjuk) att inte kunna sitta på en uteservering med min kaffé late, att inte kunna leka ut med barnen när man kommer till Leksand... då märks hösten är här ... och det blir inte det samma igen.... fast man vet ju det här i sverige än så länge blir det vår, sommar, höst och vinter det är ju bara gilla läget och inte se att det positiva snart blir det jul å febuari, mars, april så är det våren dags igen.
Men men....

Ska snart åka iväg till Anna... det står mycket på vårat schema idag! Ska bli trevligt att fika med Emma och framför allt bara softa nga timmar till idag!

Blev bara en suck när jag slog på tv:en i morse och de började prata om Lejonborg sitter kvar i regeringen. Ärligt talat jag hade inte förväntat mig att hans skulle avgå... å den ny skolministern major Björklund bara han kan ge mig ångest genom att se på, höra på och framför allt läsa vad han vill göra med skolan!!

ha en bra dag!

//Susanne

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback