Dags igen :)

Har verkligen längtat till att jag skriver blogg... har inte haft orken och tiden till att skriva.
Sitter hos M och hör honom skratta ifrån tv-soffan visst någon sjuk film :) själv har man gjort sin plikt och betalat
räkningar idag! FY sjutton säger jag bara!! Vill ha mina pengar kvar ett tag till...

Mycket har hänt sedan sist. SSU Kongressen har man lagt sig bakom än vad det nu innebär med det nya.
Jobbat en vecka och förra vecka hade jag semester liksom denna :)

Bröllopet jag var på den 11 aug var jätte fint men nu kommer det jag har sett framemot ett helt år denna vecka :) Rättare sagt på söndag! Ska bli underbart att åka ner och träffa alla och framför allt se brorsan stå där... många känslor blir det men det är något fint oxå!
Nuu är det nästa sak jag ser framemot är feb :) :)

Jag tror jag ska döpa om hela min närhet till älskade och underbara närhet. Hur många ggr man ger upp hoppet på allt och någon bara finns där! Som helgen då E, I och D var här på kräftkalas :) eller dagen efter var hos B på fest :) Det är härligt med vänner ....
Förra måndagen var man barnvakt till syrrans vildingar kanske man ska säga, fast underbare får man leta efter... glassen med tunnan lika så maten med Emmelie är bara nga saker man ler när man tänker efter. Å förresten A grattis på fyra års dagen jag har inte glömt bort dig. Din present ligger i M:s bil :)

Förra veckan var fullt med möten trotts semester... i tisdags härnösand och i torsdag - fredag var jag med ute på Åsterön HÄRLIGT!! MYSIGT!! Tack för jag fick vara med!!

Snart är mina semester dagar räknade och jag ska börja jobba. Men känner mig så J*la taggad av allt så ....

Nu blir det film med M och sedan en skön natt sömn och drömma om Ikea (där jag tillbringade hela dagen med Ms mamma och syster) Nu är det inte långt kvar... å ser verkligen framemot lördag...

Å vänner som L, E, S, K, B, I, A med många många fler är svåra att få jag måste vara lycklig som har fått underbara vänner!!!!!!
Tack för ni finns...

//Susanne

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback