helgen, vännerna och snart är det jul

Det är skönt när man för julstöka till lite, plocka fram julmusiken, fram med julstakarna, göra pepparkakshus :)
med mera.
I helgen skulle det vara pyssel hemma hos mig. Fredag var väl lugn och trevlig med hockey, underbara människor runt omkring mig och så klart att jag ska bli blött i en snödriva av Tunnan och Emma! Men hehe så mycket jag skrattade. SKOJ var det dock.
Tack Tunnan att du kom upp :) Det var ju hur kul som helst.
Emma tack så underbar du...
Johanna  du är alltid välkommen till järvstagatan :)
Bylla tack för att du finns...

lördagen började bakfylla för vissa men för andra började den med kolla på ishockeyn, se matchen Leksand - Malmö igen...
Nga timmar senare blev det hockey i Swebank! Jag säger bara Tunnan du passar enbart i vit och blått. (se
http://j0hannasvensson.bilddagboken.se/)

kvällen blev det pepparkakshus, pizza bakning, spela kort, ännu mera kort :)
Pepparkakshuset blev fint men roligt hade vi när vi gjorde det....

Helgen har varit mysig.... söndagen gick man på en mycket mycket blött skyltsöndag! Men sällskapet gjorde att man inte frös...
Tack mina vänner!

......................

OJ säger jag bara vad vissa personer har saker att bevisa för mig.
Oj säger jag bara åt vissa personer som tror jag är både blind och döv. Jag hör bara dåligt ... men vissa saker
ser man och märker man...
Oj säger jag bara åt vissa personer som tror jag att jag finns där hela tiden men om de inte finns där för mig varför skulle jag bry mig?!
Varför kan man inte vara ärlig och säga som det är?
Varför ska lögn var det man får veta?
Ett ja är ja och ett nej är ett nej. Är det svårt att förstå?

Trodde våran vänskap var djupare än bara så här.
Har man lovat så har man lovat.... du har mycket att bevisa för mig. Väldigt mycket.
Lägg ner och väx upp!

......................

jag känner mig som ett barn och längtar till jul
det bästa är att se A och H glad minner när de öppnar klapparna.... :)
snart är det jul... *trevligt*

er Susanne


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback