ingen bra rubrik

Jag ska skriva fortsättning i från helgen när jag har nu fått tid. (M tvättar och precis pratat med IDA hon ska sova här, är på vidare färd emot Dalarna. Hade ju vait underbart att följt med i helgen och träffat Emmelie å många många fler... men jag blir kvar här och ska ju göra andra roliga saker. Ser framemot lördag... :)

Åter igen helgen som var....
Efter Danne och Isabell hade åkt (synd ni inte stannade längre) så blev det en stunds väntan innan julskyltning i regnväder och glans is. Blev en kaffe laté på port 9 istället och de var ju inte helt fel kan jag säga jag frös som bara den.. *brr* Det var ju intressant att se Antons kransar oxå :) menar inget speciellt med det men så mycket kan jag säga att de var fina.

I tidigare inlägg skrev jag hur glad jag var att Tunnan kom upp hit. Ja det är jag fortfarande eftersom du inte varit och hälsat på mig å M så jag uppskattar ditt besök jätte mycket. Men jag är lika glad att Bylla, Johanna, Pira, Danne å Isabell kom hit å Petra och hennes kille :) Det betyder mycket. Oj Emma det känns som du bor här så jag nämnde dig inte. Men fortfarande kan jag inte låta bli att le å pepparkakshuset. LIF!!! :) Undrar om vi vinner för bästa hus :) Hehe.
Anna lova mig nästa gång är du med och då finns det "lingondricka" här också eller hur Bylla blir det trevligt med den?! Å sedan ännu mer singstar.

I mina tidigare inlägg har jag nämnt om M som omvänd modoit till Leksing. I helgen fick vissa på sig leksands halsduk och andra fick på sig modo tröja. Vad gör man inte för sina vänner eller hur?
Fast lär er mina vänner (alla vänner) att jag är LEKSING och inget annat jag går på hockey för jag tycker kul och se hockey men om jag hade bott närmare LEKSAND hade ju sett dem oftare.

Helgen var ju kul på alla sätt och viss. Fast jag är fortfarande besviken (inte på er som var där) utan på dig T som inte kom upp som du lovade och inte hörde av dig! Jag trodde på ditt ord igen. Men tyvärr inte.....
Alltså handlar det enbart om min vän T och ingen annan!
  För du hade ju lovat att komma hit, du kan ju höra av dig när du läser detta för jag har sökt dig på mobilen, mailen, var du än kan vara. Men inget svar!

Skulle åkt till sthlm igår men så blev det inte tyvärr. Hade verkligen velat åkt dit. Men tiden räckte inte till och jag var på ett intressant föredrag i Sollefteå om främlingsfientliga partier. Tack för inbjudan.

Har bestämt mig för ta en vecka ledig i början av mars av en speciell anledning... en vecka tillsammans vore ju toppen...

Idag var man åter igen på plats i swebank arena. Såg Modo vinna över FBK! Intressant match eftersom jag stod med Anna i fbk delen. Kul att det blev hockey för dig Anna igen :) varför ge upp sitt intresse för ngt annat?!

Fick ett sms från skåne idag. tack älskade lillasyster. vi måste snart ses...

nej nu blir det ärligt talat att läsa posten och sedan fundera om det blir ett par rader till på en blogg då om ngt helt annat. Vänner ni betyder massor.

kramar eran Susanne

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback