Gårdagens besök i Sundsvall och dagens besök i Sundsvall!

Igår blev det att åka till sundsvall och höra på vad Mona hade att säga! var trevligt lunch möte och jag känner verkligen att det gav mig saker! Gäller bara att jobba vidare på dem! :)
Sedan drog vi (jag, I och R) till Birsta och letade telefon till mig... fann en telefon och efter det blev
det IKEA där lite saker handlades in! RIKTIGT snyggt blev det här på kontortet nu! Gäller verkligen att hålla ordning :)

Igår kväll hade vi sista d.s med den här gruppen! Känns konstigt men jag tror på det - tror på det nya blir bra! :)

Idag ska jag till sundsvall igen på ett möte :) HÄRLIGT! Imorrn sundsvall och torsdag oxå!

Vi får se vad som händer i helgen :) Det vet man inte! Men jag känner att jag kanske borde
göra en sak!

Apro på ingenting så undrar jag bara finns det inget viktigare att skriva i tidningen om att B. Spears har rakat av sig håret?! Här ska vi tala om världens ilands problem eller hur?
Ibland undrar jag om man inte har större dilemma och problem att disktuera än det? Är det verkligen så snett världen? Kan ju undra!

//Susanne

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback