Kurs i helgen! :) - dalarna måndag - onsdag!

OJ ... man hinner knappt med att göra det man ska göra.
Har fått massor av mail... knappt hunnit läsa dem! Tänker göra en mail dag på torsdag!
Apro på det... helgen var trevlig som alltid! Dock hände det mycket i våran stuga vi var i...
men det löste sig till slut...
med olika stress syndrom och olika sätt att inte läsa en skylt gjorde att det blev
fryst mat! mycket skratt blev det oxå!

Söndags kväll blev det resa till dalarna.
var tänkt att jag skulle på landstinget på måndagen men blev hemma hos mormor
vilket var jätte härligt! Vi pratade och åt mat och verkligen hade trevligt! Behövdes.
Kusin kom oxå hit så det kändes så himla skönt! Jag är så glad att ni finns :)

Idag var jag till Leksand en snabbis för att sedan träffa sara :) Underbara vännen!
Härligt att umgås.

Imorrn blir det bildningsnämnden men först ut är tandläkaren sedan blir det b.n
för att sätta mig på tåget i morrn e.m med min syster och dra upp till härnösand.
På torsdag blir det VM i åre :) SÅ HÄRLIGT!!!

en snabb blogg...

förresten Grattis Jenz till uppdraget i ssu örnsköldsvik! :D

//Susanne

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback