Möte i sundsvall med handels!

Idag åkte man till sundsvall för att vara på min första möte handels. Riktigt trevligt och jag
känner det kan bli skoj detta! Känner att jag måste komma in i dessa tankar oxå!
skulle varit i Ånge men kroppen sa ifrån och jag känner mig inte alls pigg.
Jag ska hellre åka hem och lägga mig och sova. Ska upp tidigt imorgon. Ska till UH träff
i Uppsala. SKa bli härligt på ett sätt... OM bara febern släpper!

Igår var jag och shopade en träningscykel! Nu är det bara börja trappa på! Känns ändå skönt
att steget är taget. Mina mål är uppskrivna NU kör vi!

Livet är bra underbart eller hur?!

Inte visste jag vad kärlek va innan jag träffade alla er underbara människor?! NI är guld värda! Tack! Åter igen riktigt tack att ni finns i mitt liv. Ingen nämn ingen glömd!

Det är lika långt till dig som du har till mig och varför kommer du inte då? *grr*

Så trött på denna regering. trött på alla beslut de tar emot allt vad soldiaritet och rättvisa heter! Jag är rädd för framtiden!

Dagens citat: "om jag varit fullare då borde jag varit nykter" - sagt av en nära vän :)

//Susanne

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback