Nu är det mycket som händer!

Ibland är det vekrligen härligt när det händer saker så där man inte hinner tänka efter före utan det bara händer! Det känns verkligen så underbart när det sker och sedan känns det bra!

Igår var man till Sollefteå med ssu förbundet på besök! Besökte gymnaiset och sedan åkte vi hit och planerade upp lite saker som ska hända i vår! Det känns så himla bra med att veta precis allt som händer just nu! OM ca en timme ska man vara på härnösands gymnaisum.
För mig kommer det bli en lång kväll med en hel del jobb framför mig! Har massor att göra klart! Men visst det är jätte skoj! :) Jag älskar ju detta!

Igår somnade jag med ett leende på läpparna. Ett leende som sitter idag! Jag känner mig så härligt glad! Tack för alla goda råd och uppmuntran det värmer!

Alla är speciella varse man vill eller inte. En del är speciella på ett mycket speciellt viss andra är mindre speciella på deras egna viss! Vem är normala här i världen?

OJ va kul det är att skriva blogg å andra läser ens tankar.
Fick ett sms från ngn som tyckte att jag inte skulle gå in och läsa andras bloggar själv om jag då inte känner personen.... Tror du missuppfattade min förra blogg/inlägg då jag tycker det är intressant att man tycker det är intressant att läsa andra personers tankar och sedan trycka ner dem. För ingen vet ju hur jag tänker och vem ska bestämma vad som är rätt och fel? Vem ska säga "Susanne har fel" för att nästa gång säga "Susanne har rätt" det är ju oxå vad du eller vad ni alla andra tycker vad som är rätt och fel?!

OM mina vänner älskar mig jätte mycket och skriver de i sina bloggar låt dem skriva det! Låt dem även skriva om man är sur, arg, ledsen, sårad eller ngt annat?! Det viktigaste att man skriver så man inte sårar ngn annan vid namn! Sedan att flera kanske tar åt sig... de kan då inte jag göra ngt åt!

Det är intressant att blogga... jag försöker skriva om mitt liv och mina tankar. Oftast
blir det känslosama saker för det är lätt att skriva när jag är ledsen, glad, lycklig eller ngt annat! Det är lätt att förundras hur människor/personer läser bloggar frågasätter om stavfel eller dylikt! För egentligen är det ens dagbok du läser och då ska man inte tycka och tänka om andra utan läsa och tycka allt är J*ligt bra att man tar upp! Det viktigaste att du förmedlar ngt som har hänt i ditt liv! Jag läste nyss en väns blogg om livet! Det var fint! Jätte fint :)

Nu till det jag skulle skriva om...
Igår var jag med SSU Timrå och tränade spinning. Jösses JAG kommer nästa tisdag igen! Visst jobbigt som F*N men hur underbart som HELST! Det är verkligen är förmån att jobba för SSU Västernorrland. Att ha såna personer som verkligen spårar än och verkligen får mig att känna sån lycka det är värd alla timmar man lägger ner på jobbet. Varje minut jag finns på kontoret varje sekund. För inget går att beskriva den känslan mer än att den är unik!

Nu ska jag snart till gymnasiet här i härnösand! Ska bli skoj!

Ses garanterat snart igen! 

// Susanne <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej Susanne!
Kul att läsa din blogg, nu harjag två stycken somjag ska ta för vana att läsa. Din och Jontes.

Kramizzz pernilla

2007-02-28 @ 22:40:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback