Nya hörapparater! :)

Iförrgår (måndags) blev det bestämt jag ska få nya hörapparater! Känns på något sätt som
en present! Kanske huvuvdvärken går över, kanske jag kommer höra bättre! Jobbigt när det är som det är nu! Jag vet höra bra kommer jag aldrig göra, men höra bättre kan man dock göra med apparaterna.
I helgen hände det ngt i mitt huvud. Mina tankar och fundering fick svar av andra! Det känns
skönt att kunna ställa frågor och få ett svar!

Igår var jag i Ånge... Nu är det inte långt kvar till årsmötet för ssu:arna! Känns jätte skoj! :)

Det ska bli jätte skoj att åka till Timrå idag! :)

Anja vann vm - guld igår helt orotligt.

Idag blir det att göra klart saker jag inte hann igår och sedan ska jag försöka göra det
som borde ha gjorts för länge sedan :)

Det finns saker jag verkligen inte fattar?! Varför frågar man inte istället för att anta ??? Hmm...

//Susanne

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback