Ska det verkligen vara så?!

Idag var besökt i Sundsvall givande... sedan dess har jag och I gjort material. Känner mig helst snurrig just nu.... Vill verkligen träffa DIG ju så man gör ju allt för att få träffa dig!

Klart jag tycker du ska få åka :) Men jag lovar att det kommer flera ggr! Fast du är värd det! Verkligen!
Du är den vännen/tjejen som har utvecklats mest på kort tid!

Jag är så glad jag har er! Glad att jag har lärt känna er alla på dessa platser! Ånge - Timrå - kramfors - örnsköldsvik - Sundsvall - härnösand och Sollefteå. Ni ger så otroligt mycket glädje tillbaka! Ni ger mig så mycket energi att jag blir så glad!

Nu är det inte långt kvar tills vi ses!

I framtiden kanske det blir du å jag! Jag skulle då inte säga nej :)

Förresten ska jag nu hjälpa Isabell på sista grejen så vi hinner sova nga timmar....

//Susanne

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback