Umeå tur och retur lördag!

NU måste jag skaffa bredband i lägenheten. Känner mig så låst när jag inte
kan uppdatera varken blogg eller ngt annat! *URK* men jag tror det löser sig snart!

I fredags åkte jag först till Kramfors då jag skulle till handels på en snabb fika med ombudsmanen/kvinnan där! Sedan tillbaka på den hala vägen för att jobba här på expen!
Fick en hel del att göra och ett erbjudan som jag inte kan säga nej till :)
SÅ nu måste man planera upp det! Ska bli såååååååå skoj! Gissa om jag tänker bevisa
hela världen hur bäst vi är :)
Vid fem åkte jag ner till Sundsvall såg typ fel på en timme då jag skulle hämta Johanna vid tåget vid 19
sedan skynda sig hem för att se på lite tv innan sängen ropade för man skulle upp 03.00!!!

04.00 stod man på parkeringen och undrade vad man höll på med! Skulle nu till Umeå
på SSU västerbottens dåk! Vad gör man inte för sina SSU kamrater ?? Vägen var lång och krokig upp till örnsköldsvik sedan efter det fick jag sova och Rikard körde! Tur att man var två! Väl där så gick det väl bra
och trevligt att träffa er alla igen! :) Man träffas alldeles för sällan!!

Vägen hem blev väldigt lång då var jätte halt. Men hem kom vi och efter mycket skratt fniss så blev det en välbehövlig somn och sovmorgon!!!

Sms:en jag fick mig att fundera en och två ggr! Har jag gjort rätt? Har jag verkligen sagt hejdå?! Jag har nog inte det! F*n vill inte detta på ett sätt men på ett annat sätt är det precis detta jag vill. Jag har insett att jag saknar mer än vad jag vill erkänna!

Gårdagens bästa grej var dock lunchen på waynes tillsammans med Johanna innan vi drog till
Sundsvall då hon skulle med tåget! tack för en härlig helg!

Igår kom då svaret jag hade funderat på ett tag! :)

Nu är det dags att jobba vidare! Imorrn ska jag å förbundet på besök i Sollefteå, på onsdag i härnösand och torsdag ska jag till Kramfors på deras möte! :)

försök att simma lugnt....

å nu är det enbart 11 dagar kvar tills jag får nya hörapparater och sedan besök i sthlm!

//Susanne

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback