En månad är lång tid... :)

Det har gott en månad sedan jag skrev rader här på bloggen... en hel månad.
Mycket har hänt.
Nytt år.
Nya vänner
Gamla vänner har hört av sig.
Löften som ges löften som bryts.
:) Varit i Dalarna och firat jul och nyår och umgåts med underbara människor.

Sett Canada ta JVM guld och hört en nationalsång sjungas så gråten funnits där.

Fått tårar av att det finns vänner som är så fina. Tårar som har runnit över jag har
misst personer som har stått mig jätte nära....

NU idag sitter jag på jobbet och det är fullt fart. Vi ska snart byta lokal och jag ska få
ordna i mitt nya kontor.... :) Ska bli såååååååååååå skoj!

Så hur som helst kanske jag har haft mycket att göra så tiden har inte räckt till att skriva blogg... Inte bra
men ska försöka bättra mig.

Vill bara ge en extra kram till min familj (hela min familj mormor, brorsan, brorsan blivande fru, syster och hennes sambo, barnen, frasse, lillasyster, tack för ni finns! Älskar er!

pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback