Min sista dag för denna gång här i almedalen - veckan :)

sitter på bibblan här i Visby och detta är min sista dag för iår.
Härligt att träffa så mycket folk, härligt att höra alla fråga saker om vi gör här.
Idag hade vi ett inslag på rapport på morgonen om tillgägenligheten. Jag tycker det var bra.
Nu hoppas jag bara att alla inser att detta är en viktig fråga! läs gärna våran blogg
http://ungahorselskadade.blogg.se där står det om vi har pysslat med i veckan.

i går var jag på ett seminarium från skolbänk till parkbänk. Det var bra seminairum men less på att
de egentligen inte tog upp funktionshinder utan efter jag hade frågat som ämnet fick 7 minuter. Men bra svar.
Tänk om alla kunde inse att det är ngt viktigt att jobba med.

Idag åker jag då härifrån... :)
Kommer till sthlm sent i natt.

ha det gött! vi höres.

tack visby för denna gång!

//Susanne

Kommentarer
Postat av: Björn Fridén

Är alla i Almedalen antingen politiker, journalister eller lobbyister? Eller är det som i Båstad att folk kommer dit bara för att supa också?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback