Midsommar den stora helgen...!

Snart beger man sig 38 mil söder över för att fira midsommar. Midsommar är så mycket mer än en helg då alla super. Man umgås med vänner man inte träffar så ofta, man äter mat med familjen, å alla är samlade. Det är en speciell. När man var liten längtade man till midsommar och julafton :) På julen och midsommar träffades man hela familjen och släkten lite så är det ju numera.

Sitter i en lägenhet man har verkligen städat. Verkligen nöjd med mig själv. För jag fick det jätte fint....
hoppas ägaren av lägenheten ser det oxå :) *ler*

I tre dagar var man på ASO konferans i Bollnäs jag säger bara suck över vad vissa ska göra över skolan.
Måste man förstöra för de som redan har det svårt?
Återkommer mer om dom dagarna.

ha en bra midsommar och njut av solen :)

kramar från Susanne

p.s nästa vecka ska jag ut på kampanj ser verkligen framemot det. d.s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback