Dagens fundering....

Idag känner jag mig i ett lyckorus egentligen vet jag inte varför eller det finns anledningar
men ändå så är jag så glad!
Vaknade i morse och ville bara ligga kvar men så blev det tyvärr inte.
Nu sitter man på jobbet och ska snart iväg med min praktikant Johanna till Timrå - Söråker folkets hus.
Johanna är en klippa! Jag tror hon kan bli en bra ombudsman/ombudskvinna!

Idag har det varit en sån där dag som man inte riktigt förstår hur bra den har varit.
För det första ringde mobilen och personen berättade att det är klart och jag kommer bli
nominerad! :) Det är jätte skoj! BLEV SKIT GLAD!!! Kändes verkligen helt underbart!

För att åter koppla till helgen i sthlm så slår det mig några saker, jag är fnissigare än på länge.
det känns som jag kan lyfta berg!

Om en person kan börja betyda så mkt för mig på så kort tid OJ säger jag bara varför är det inte så alltid?

Nu är det verkligen så underbart skojigt allt som händer!
På lördag har västernorrland årsmöte och jag säger bara härligt härligt sedan blir det två dagar i sthlm. för att åka tillbaka till vland och jobba nga dagar för att dra till dalarna sedan :) Vad säger man!
helt underbart helst sannslöst!

Om alla världens politker börjar ta miljöhotet på allvar vore det en bra början.
Om alla världens människor insåg att krig inte är det som löser konflikter vore världen ett bra ställe att växa upp på!
Om alla världens människor insåg att det finns ngt gott hos varandra vore man inte så elaka mot varandra!

nu drar jag!

Cs snart igen.

Å M du har fått mig att tänka annorlunda!

//Susanne


Kommentarer
Postat av: Johanna

Hejsan, jag vill bli ombudsman ;) Och du får mig att växa! Tack! Det jag förändrar i mitt liv nu är din förtjänst!! ;D Tack, tack, tack,tack, tack... Pussar i massor! <3

2007-03-25 @ 21:41:59
Postat av: Johanna

Hejsan, jag vill bli ombudsman ;) Och du får mig att växa! Tack! Det jag förändrar i mitt liv nu är din förtjänst!! ;D Tack, tack, tack,tack, tack... Pussar i massor! <3

2007-03-25 @ 21:42:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback