På en kort visit i Leksand

I helgen blev det en visit i Leksand fram och tillbaka mer eller mindre! Kom fredag e.m (sent) skulle varit ut på fredagen med en vän men orkade inte då kroppen sa i från!.
Visst jag tycker det är jätte roligt att träffa alla när jag kommer "hem" men jag orkar ibland inte! Är social dagarna i enda och ibland vill jag bara vara hos mormor och mamma. Hoppas ni förstår det mina kära vänner! Jag finns här jämnt för er men vissa fall behöver jag bara vara för mig själv!

Jag har bestämt mig! Nu är det dags att göra något åt det! Allt bestämdes i fredags :) Jag har en plan! Det är bara att verkställa planen också men nu är det upp till BEVIS! Har några månder på mig!

I helgen träffade jag ssu:arna i Leksand. Känns skönt att träffa er igen. Ni är dem som har gett mig kraften. Arbetarekommunen i Leksand ger mig en mycket god kraft att kämpa på vidare, egentligen har jag mest att tacka dem för att jag har lärt mig så mycket praktiskt - med san envishet lär man säg saker :)

Leksand har haft vinterfestival... i lördags var det öltälts besök för min del! Riktigt trevligt måste jag säga träffa många härliga människor! Vissa kanske mer pratsamma än andra! Fast ett tack till världens bästa kommentar: OM det är 44 mil mellan oss hur långt är det då mellan dig och mig egentligen? Va smart du är vännen! :) Många fina kort blev det eller vad säger du?




Det är ju konstigt när det väl händer! Jag trodde jag visste om hur jag skulle tänka men inte!!


När det pipp till blev jag glad igen. Varför just nu? Det kan man ju undra! Varför just nu allt sker igen.




Söndagen vaknade man upp och såg på vasaloppet. Allt kom tillbaka.


Tack för vissa orkade höra mitt ältande i söndags! Vasaloppet säger jag bara ger


bara glada minnen.... egentligen vet jag inte varför men ngt säger mig att det är något speciellt med det! :)




Egentligen står det inget av vetande idagens blogg...


ska nu sätta mig att skriva en lång insändare om sandningen i Leksand. För är det inte konstigt


att man sällan ser ett sandkorn när det är halt? Vore det inte bättre att sanda? Denna gång stod


jag på bena men jag tänker på alla andra (för det kallas solidaritet)!




På fredag drar kvalserien på gång, tyvärr kommer jag inte kunna åka på en hockeyresa. Men


jag ska istället till sthlm nga ggr under mars månad!




Inte långt kvar! Ska verkligen bli härligt trevligt skojigt! Att veta det är inte långt kvar gör att


dagarna går väldigt fort snart! För vem vet om det blir något annat i stället! :) Förresten vore


det inte fel att åka till Tyskland över påsken! Har du lust att hänga på?




<3




//Susanne


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback