Helgen i Leksand!

Torsdag åkte man ner till mamma och mormor.
Blev två omgångar plump var av en omgång vann man överlägset.
Tänk så skönt att komma hem till mamma och bara kom in i huset och det är hemma!!!

Innan på kvällen hade vi varit och gratulerat H för lill grabben fyllt 6 år! 6 år!! Han är inte längre en liten
skit som bara vet så mycket han är 6 år och går förskolan. A fick massor av pärlor. Då menar jag massor av pärlor!!! :) Hon blev glad å H han blev helt tokig när han fick bygga lego. Så underbart att träffa dem. Jag saknar att inte kunna fika hos dem. Att inte kunna åka dit och dricka kaffe late och prata livets stora gåtor!
ses snart igen hoppas jag!

Fredag - träffa faster och farbror sedan blev det en lång stund i kyrkan. Begravningar kan vara fint. Men jobbiga.
Satt och tänkte på så mycket under tiden så det blev riktigt jobbigt.... men SAKNAR dig Tilda hur mycket som helst.
Tomt det kommer vara när vi kommer till er vid jul.... :( fy sjutton vad tomt det kommer vara.

Efter allt jobbigt var vi på hockey på kvällen. Riktigt skoj att vara där och träffa alla. Ännu roligare att se Leksand vinna å mycket härligt att bara vara där och umgås och träffa er alla! Nu fattar man vad man saknar egenligen :)

Jessica ser framemot kortet på den omvända MODOiten :) *hehe*
Kvällen slutade på baren där vi träffade ännu roligare personer! Å killen vid ljud å bild jag känner igen dig varför vet jag inte! *hmmm*

Lördag vaknade jag med dunder och brak.... besök till Leksand och inhandla skor. Lugn kväll sedan vilket var hur underbart som helst.

SÅ igår när vi skulle åka tog ngt emot. Ögonen blev tårfyllda jag ville inte åka. Men älskade M sa åt mig det löser sig... visst det gör det men det var jobbigt att åka.

nu blir det lunch med pernilla och monkan.

kramkram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback