Jag är snurrig

Igår på tåget upp till Sundsvall skulle jag planera lite saker men insåg till min förvåning att min kalender låg kvar hos mamma i Rälta. Typiskt!!! Men jag känner mig sååå less på mig själv att jag glömmer saker.
fast tur att hon ändå skickade upp den igår så jag lär väl ha den imorgon.

Jag som njöt av varje sekund när jag var hos syster i måndags f.m men H hade både öroninflammation, ögoninflammation, hosta och halsfluss. A hade ögoninflammation (början till) så nu misstänker jag att
jag har fått det.

I helgen var det UH styrelse möte i Stockholm.
Hehe intressanta diskussioner. Kul att vi till längre diskussioner! :) tack för en bra helg.

Nu ska jag om ngn minut ut på skolbesök ser typ inte så bra men men..

er Susanne

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback