Torgmöte i Sundsvall för folket i Burma!

Jag är jätte trött. Nyss kommit hem från Sundsvall. Kört hem Emma till Bredbyn.
Torgmötet i dag i Sundsvall blev jätte lyckat. Men jösses vad nervös jag var i morse.
Inte nyttigt detta att vara så nervös. Jag som aldrig brukar vara nervös och droppen var på polisstationen i Sundsvall när tillståndet inte var klart imorse. Å när vi skulle hämta helium till ballongerna ... men hur som helst fick vi polistillståndet till slut och heliumen räckte till ballongerna.

Aldrig har jag frysit så mycket men varit så stolt på samma sätt. Aldrig har jag sett så många glada minner
i den stunden som var egentligen allvarig. Både dagbladet, ST var där och gjorde repotage tack för det. För det var jätte bra! Hur härligt som helst. Likså att mittnytt filmade men tyvärr inte visade senare men de var där!
Nu hoppas jag att folket i Burma får det bättre och trotts alla på tryckningar från väst kanske det börja hända saker vi får väl hoppas.

Tack Anna Olofsson för alla hjälp idag.
Ett stort beröm till Pira för sitt tal han höll. Ett tal som verkligen gav insperation!
Tack Jytte för du tog dig hela vägen från sthlm upp för at hålla talet! TACK! Det kallas kärlek ...
Tack SSU Halland som svarade på utmaningen! HÄRLIGT!!
Tack d.s som har hjälpt till och tack Niklas i Sundsvall som har tillsammans med mig gjort detta möjligt! Nästa vecka blir det att fira att vi fixade detta!

Tack alla sponsorer och medarrangörer. Ett speciellt tack till ljudkillen som dels fixade ljudet men även körde våra ballonger!!! TACK!!

Nu blir det alldeles snart sängen... skönt behöver sova.

............................................

Att man som statsråd inte inser att man är offentlig och har såna uppdrag som Schenström har och går ut på krogen då man har jour är för mig oförsvarsbart tur att hon inte heller sitter kvar på sin post.
Nu har den här regeringen fått ännu ett bakslag och jag kan inte låta bli att bara le... för det fanns ju de som skrek högljud när s-regeringen fick ngn "skandal" men när ska medierna jaga den borliga regeringen lika hårt som de gjorde med s? Jag tror det kommer man aldrig att göra! Det blir nog så att borgarna är de skyddade trotts det! Dags för herr statsminister att bli lite svettigare tycker jag ang vad som händer med hans laguppställning!

...........................................

god natt sov gott!

//Susanne

Kommentarer
Postat av: Niklas

Tack så mycket. Det gjorde vi bra.

2007-11-05 @ 22:40:34
Postat av: Niklas

Tack så mycket. Det gjorde vi bra.

2007-11-05 @ 22:40:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback