Hockey idag... men fel lag?!

Idag har jag dock fått en ny favorit hockeyspelare. Att se han spela gör mig bara så himla glad.
Det är Patrik Yetman i Modos tröja (tyvärr) han hade gärna fått vara i Leksands tröja...
En sån spelare. En vilja, en glöd det var en enorm glädje den killen har på planen....

-----------------------------------

Dagens andra höjdpunkt var samba trummorna i klacken. Vilken lirare som står det med en samba trumma...
tänk om flera kunde göra som dem!!!

------------------------------------

Så mycket känslor som rör sig om i min skalle just nu!

Imorrn blir det härnösand och jobb.
Tack för att DU ringde mig idag!

Idag är det ett halvår. Tänk dig ett halvår! Tiden går så förbannat fort.

//Susanne

Kommentarer
Postat av: Christoffer Sonesson

Men Susanne.. Trodde du hade lärt dig att det är Färjestad som gäller efter denna helgen... tss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback