Tre dagar i karlstad!

I fredags morse kom jag och Emma fram till karlstad! Tågresan har varit intressant då vi hamnade en mycket trevlig diskussion med hon vi delade sovhytt med :) Det var jätte trevligt! Många intressanta politiska diskussioner blev det härligt!
Veckan innan karlstad har varit intensiv då jag har tillsammans med Niklas planerat upp Burma. Tack för all hjälp Niklas och Johanna! På torsdag blir det av kl. 15 - 16 på torget i Sundsvall :) torgmöte för folket i Burma! KOM DIT du med.

Åter till Karlstad. En och halv timmes försening kom vi fram! :( dumma tåg!
Lunch med Jonatan, filipstads killarna (härliga grabbar), Sara, Ida (norrbotten), Emma, Kenny... så kändes man att man hade kommit hem igen då! Denna härliga stad! Jag bara längtar tills jag har en till anledning för att åka ner hit!!!

Fint fackeltåg, fina tal. Stämmningen blir härlig.
Vandrahemmet hur underbart som helst! *blink* med killen i receptionen tack för all hjälp!!!! :)

Lördag - fika med Henrik, tal på torget. Bra tal Emma och alla andra som höll tal! Nöjd med min tal jätte nöjd. Lyssna på intressanta föreläsare, träffa intressanta människor! Länge leve Norge!
Festen! Vi dansade och hade skoj! Härliga underbara människor! Tack EMMA!!!

Söndag - bra seminarium och talet av Mona va kryddat på moset! :)

Nu vet jag ännu mer varför jag är aktiv socialdemokrat! Nu kännes det ända ner i tåna...

Det som var synd över dagarna i Karlstad att jag blev sjuk. Hade sett framemot att åka till örebro med UH! Men men.. halsont ska jag gå snart och sova!
----------------------------------------------------

Få ggr i mitt liv jag känner mig så j*la ledsen när människor, vänner, personer bara gör saker och inte ens förklarar för mig varför de sårar mgi. Få ggr i mitt liv som jag blivit så sårad över ngn som inte kan säga nej.
vad är det för svårt att forma tre bokstäver och säga nej! Vad är problemet!
När ska vänskapen värdesättas? när vänskapen viktigare än ngt annat? För mig är det så... men tyvärr inte för andra! Jag blir bara arg, besviken och mest ledsen.

Till dig! Du vet vem du är!
Du har haft många chanser på dig. Men alltid ngt annat som har stått i vägen. Alltid ngt annat som ditt eller datt. Jag trodde denna gång var det annorlunda. Kanske det var. Men just nu är det mycket kvar att bevisa.
Du säger vi ses när du är hemma. Men jag är hemma här. Det är här jag har mitt liv och mina närmaste just nu.
när jag åker till dalarna är hemma på ett annat sätt. Men då är det så mycket annat som spelar in. Syskonbarn, syskon, mamma, mormor, släkten som ska träffas. Det är bara beviset att vill man ha ngt får man oxå ge ngt.
jag önskar att du insåg det.
Jag älskar dig som en vän. Men du måste oxå förstå vad det betyder för mig. Du vet inte ens hur jag bor, vem  jag umgås med eller vad jag pratar om för människor. För dig är det ngt du inte vet vad det är. Du känner inte ens min närmaste..... jag är ledsen....

.....................................................................

Jonatan - saknar dig här i Västernorrland. Du är en underbar vän

Henrik - tack för alla härliga pratstunder i helgen jag behövde dig mer än du anar :)

Emma - underbara Emma ....

Isabell - en underbar vän!

Carro och Carolina = helt otroliga :)

Ida - vännen tack för du finns.

Laila - fattar inte hur underbar du är som person!

nga av vännerna man umgås med och är lycklig lottad!

Kalle - en vän som få! :)

//Susanne

p.s imorrn ska jag svara på johannas utmaning :)
Enda som varit jobbigt i helgen var alla tankar som döck upp om dig M, första gången i karlstad och inte träffa dig :( tänker på dig ofta!!! d.s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback