Blåst - regn - sol och blå himmel

Igår var det verkligen höst här... ganska skrämmande för nu märks det att det är höst.
Var med M på fotbollen igår och såg Friska viljor vinna med 2 - 1 jag är inte så intresserad av deras reslutat mer över att idag börjar hockey säsongen för Leksand på allvar! Tyvärr kommer jag inte kunna se så många hemma matcher i vinter som jag hade hoppas på. Men det är väl för jag bor här jag bor.
Sitter i Ö-vik och jobbar idag! Har fått en hel del gjort och känner att jag börjar få koll på allt igen.
Är mest orolig över boendet nästa helg att vi inte hittar ngt i sundsvall....

Annas fest i lördags var mycket trevlig. Kul att träffa så många nya människor. Det behöver man!
Fast jag är fortfarande less på diskussionerna som kan urarta i alla fall. Mer behövs inte att säga om det.

Denna vecka är det fullt fart och nu är det nedräkning till när besöket i dalarna äger rum.
Mycket som händer ... dock inga skolbesök. Vi måste verkligen få ett insperationspass om medlemsvärvning 19 - 21 oktober.

Idag är det ett år sedan den ny varande regeringen tog över... hemskt men dock sant. Ett år. ÄR ju enbart 3 år kvar i detta h-vete. Jaha... det var ju muntert. De har ju redan hunnit med att ställa till med mycket.

nu blir det fortsätta jaga vandrahemmet.

ha det!

//Susanne

p.s torsdag blir det möte i sthlm ska bli hur nice som helst att träffa Maria, Mattias m flera igen. d.s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback