Umeå ....

Nu är man tillbaka till ö-vik efter nga timmar i umeå.
Mötet var bra och vi kom fram till bra saker. Det känns skönt att diskutera våra problem tillsammans med personer
som förstår oss...
Jag känner mig glad att David är från norrbotten och kan lyssna och höra vad vi tänker, tycker och känner.  Tack det värmer.

Imorrn blir det att flytta.... :)

Annars längtar jag efter brorsans äppelpaj den var ju grym god :) *mums*

Ibland undrar jag varför inte det är bara slå näven i bordet och säga ifrån.
Vad är man rädd för? Jo jag tror man är rädd för att bli osmas med människor.

Nu är det dock inte långt kvar förrän jag kommer hem och äter mormors goda sås igen :)

tack å hej leverpastej...

visste ni förresten att jag älskar att äta pölsa kom bara på det jag ska äta pölsa någon dag då kanske jag
åter igen blir glad :) just nu känner jag mig trött, ledsen och framför allt väldigt irreterad på vissa saker.
Men det går nog över... eller??? :)

//Susanne

Kommentarer
Postat av: Lars

HEJ SUSANNE! Jag har slarvat bort din mail, och min mobiltelefon råkade ut för ett "mikrovågsugnsolycka", som jag så fint kallar det ;), för ett tag sedan, så den är ur funktion för tillfället att ringa med. Så just nu kan jag nog bara nås på mailen [email protected]. Hade bra!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback