Är i LUND :)

Sitter just nu och lyssnar på Mattias som snart gå avgår som ordförande i UH. Jag är på årsmöte i Lund för UH. Flög ner i fredags till sthlm. Fick nödlanda i örnsköldsvik, var något fel på landet. Så nu har man varit med om det oxå.
Annars åkte jag tåg. Kändes som en halv evighet att ta mig ner....
Lund är ju en vacker stad... (jag skrev ett långt blogg inlägg i torsdag men det försvann :( dumma dator.)
Nu sitter jag å lyssnar på debatten om flera medlemmar i UH! Igår hade årsmötet påverkanstorg. Jag från styrelsen satt på station 2 tillsammans med Rasmus. Härlig kille... :) vi hade mycket skoj.
På kvällen var det dans, afrikansk dans. Det såg kul ut men tyvärr kunde jag inte vara med då min fot gör ont ännu.
Om en stund avgörs det om jag blir omvald till styrelsen. Jag hoppas verkligen det. Skulle tycka det var kul att jobba vidare med det vi har börjat jobba med.

Sitter och funderar hur jag ska formulera mig om vissa saker som har hänt i mitt liv.
I torsdags jobbade jag min sista dag om ombudsman på SSU distriktet. Blivit uppsagd. Jag har två månaders arbetsfri uppsägning. Officelt tar det slut 30 maj. Det är med mycket blandade känslor jag får sluta. Jag har verkligen tyckt att jag haft ett drömjobb. Det har  varit helt sjuk kul, samtidigt hur jobbigt som helst vissa dagar då man har haft mycket att göra. Men den resan jag har gjort har varit helt underbart. Jag ångrar aboslut ingenting.
Nu vet jag inte vad som kommer hända i mitt liv.... i sommar kommer jag jobba x-tra på Lingbo ett servicehus, det ligger jätte nära där jag och Micke bor.

Ikväll/natt kommer jag till sthlm. Jag ska vara på möte med almedalsgruppen imorgon kväll. Åker nattåget hem till övik. Sedan blir det sova ngn timme och så ska jag till Lingbo :) Hur kul som helst kommer det bli.... *ler

Vad ska jag göra nu i mitt liv? Det får framtiden utvisa... Just nu är det många bollar i min skalle.

ska fortsätta lyssna nu. Skriver mer i bilen på väg till sthlm. :)

puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

Susanne, tack för all hjälp jag fått av dig. Du har lasgt en enorm grund, nu kommer det stora arbetet. Tack för allt, du kommer att komma framåt i livet, du är en oerhört driftig tjej och det blir inga problem för dig att gå vidare.

Jag hoppas att kunna använda dig både som mentor och vän iframtiden.

/Niklas

2008-04-13 @ 16:03:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback