Dagarna kommer dagarna går...

redan torsdag kväll. vart tog den här veckan vägen? I måndags och tisdags var jag på krogutbildning på arken. Kul både som det var ganska intressant att de personer som gick där är så blå ögda hur man tror kroglivet ser ut. Visst kanske jag ser det på ett annat sätt. Men bara inse att de som finns ute på krogen alla är inte underbara gäster. Tänker inte utveckla det mer.... Hoppas jag klarar provet :) Tror jag inte gör det men jag hoppas verkligen.

Igår var jag på inskolning på Lingbo igen men nu en annan avdelning. Skulle ha gjort så mycket när jag kom hem igår kväll efter jobbet men jag var helt färdig. Tiden räcker inte till...
Å idag var jag oxå på inskolning men idag hann jag å M göra väldigt mycket när vi kom hem :)

Så fick jag en utmaning jag har tagit. Klart jag tänker ta den och bevisa för mig själv och alla andra att klara det!!

I fredags när jag kom hem från jobbet var bylla, tommy och grundberg här hos mig och min älskling. Det blev en låååång kväll! Jag hade skoj som vanligt med dessa pöjkar. Känns härligt att kunna umgås. Tills en viss del saknar jag alla roliga kvällar man hade i lgh:eten på siljansvägen i Leksand. Saknar alla härliga skratt, tårar men framför allt alla stunder. Fredagskvällen slutade vid fyra för mig för jag var så himla trött. Somnade gott :)

Nu till helgen blir det full fart. Imorgon kommer Emma. Härligt - vi ska umgås det var ju ett tag sedan nu. Jag saknar dig!  Vi har mycket att se framemot i sommar. Flera helger ihop :D
Å på lördag blir det först städa klar M:s morfars lägenhet sedan blir det parken och jobba på 3p. Ska bli skoj!

Egentligen har jag betydligt mer att skriva om... allt från politiken som förs idag till om vad ssu gör, till UHs stora utmaningar. Intressant att landstinget i Västernorrland har röstat genom att genomföra en stor region men att Sundsvall - ånge är utanför den ... Jag bor i Örnsköldsvik. Jag har jobbat i Sundsvall. Men jag har många funderingar hur det praktiskt ska fungera med allt. Kommer det funka? Med sjukvård etc etc. borde man inte fundera på det innan man skickar in en ansökan. Jag är för en stor region men jag hoppas verkligen att alla fortsätter samarbetar över frågan.

Nu är det dags för mig att fundera vidare på saker som ska skrivas ner i dokument...
vi höres.

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback