Vad saker som händer ibland?!

I söndags kväll kom man då fram till sthlm. Sov på fridhemsplan vandrahem... skönt att sova lite gran längre.
Träffade brorsan, Sanna och Vendela å så Frasse käkade lunch och var ute på en lång och trevlig promenad. Tån har väl blivit okej... Pratade om det mesta. Hem och spela kort jag fick dygn stryck fast det var ju inte det viktigaste. Vendela kommer nog bli en hajare på kortspel..... :D
Lämnade dem för mötet om almedalen på UHs kansli. Kom fram till bra saker och kände mig nöjd!
Senare iväg till tåget och hem på ett nattåg... gillar inte nattåg längre. Gillar att flyga för då kommer man fram fortare.

I tisdags morse ringde A och bad oss komma på en gång på intensiven det var inge bra med M:s morfar. Sagt och gjort vi åkte dit. A, L, N, P var redan där. Det var absolut inge bra. Men min trötthet försvann nog fortare än jag hann säga bu. Strax efter 09.00 somnade han in. Mitt bland oss och bland hans närmaste. Det var jobbigt men samtidigt är jag glad att jag var med och fanns där. Dagen kändes som en evighet, efter vi fikade gick vi upp och såg honom ligga där så fridfullt. 74 år gammal somna in och ett liv mycket händelsrikt liv att lägga sig bakom. Det har varit mycket känslor inblandade den dagen och tack å lov för Örjan finns på parken som såg till man inte blev rastlös. Många gammla känslor kom upp på ytan. Många känslor man inte trodde man kunde känna igen. ......

----------------------------------------------------------------------------
Ser verkligen framemot att jobba med den nya styrelsen i UH. Det ska bli helt underbart skojigt. :D

nu har jag inte tid att skriva ngn mer blogg....

Vänskap är som en blomma man är lika ansvarig för att den får vatten, gödsel men även energi!

Skönt att våren änteligen har kommit :)

pusspuss

Kommentarer
Postat av: Gudrun

Beklagar sorgen.

Postat av: Johanna Smurf

Jag hörde vad som hade hänt, jag hoppas att allt är bra med er! Jag tänker på er! Kramar från sjuka Johanna Smurf

2008-04-18 @ 14:49:00
URL: http://j0hannasv.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback