Veckan i dalarna med början 2 aug

Hej..

Förra veckan hände allt kan jag lova eller rättare sagt snart två veckor sedan. 2 aug var pappas födelsedagen. Han skulle ha fyllt 60 år. Det måste oxå nämnas.

På lördagen den 2 aug var det möhippa för mig. Det var mycket trevligt, tack till er alla som var med. Dagen efter var jag seg men inte segare än Micke. (håll koll på nycklarna *hehe*)

Måndag fixade inför stora helgen och så blev det trav i Rättvik. Inte vann man ngt men skoj var det dock att göra ngt annat.

Tisdag borlänge och stora handla allt som inte hade handlats. Mycket blev det.

Onsdag var jag hos frissan och provade håruppsättning, träffade prästen och fikade senare med Tess.

Torsdag dukning stod på programmet och hämta Svensson senare på kvällen. Allan och Anki kom ner också. Allan är en härlig person.

Fredag alla andra kommer och grillning stod på menyn. Moster, kusin och kusinbarn från Vallentuna, Osby landade. Jag tror att visade charmade Pira mer än andra....

Lördag den stora dagen började med en promenad med Emma. Älskade Emma tack för denna underbara vecka. Tack för du finns. Sedan till Leksand och fixa håret. Tillbaka till Djura för att Emma gjorde mig i ordning och Mamma hjälpte mig med Leksandskläderna. Har aldrig känt mig så stolt och fin som jag hade de på mig. Ut och ta kort i duggregn. Det var dock helt okej vädret. Tillbaka till djura och den eviga väntan har börjat. Fy faro vad nervös jag var inför kyrkan. Det var det absolut värsta jag har varit med om! Hela magen gjorde uppror. Trodde jag skulle svimma. Vete gudarna vad jag skulle ha gjort om inte Emma och farbror stod där med mig. Var precis som jag ville ha det i kyrkan. Tack Sofia och Matilda som sjöng. Det var verkligen vackert. Många tårar fälldes men denna gång av ren lycka. Ren lycka av att så många vänner och nära kära var med och fira våran dag! Det gör det så speciellt. Ni kan läsa det i Emmas, Piras, Johanna Svenssons, Niklas Säwéns blogg. Är säkert någon blogg jag har glömt att nämna. Men tack för alla vackra tal ni senare höll för oss på kvällen. Festen var i Rälta bystuga, maten var underbar, bandet som spelade var bara för bra. Barpersonalen var super duktiga och inte att förglömma de underbara två personer som jobbade i köket. Ett stort underbart tack. För att inte tala om Farbror och Brita. Tack för att vi fick vara i Ejen på bröllopsnatten. Det var underbart.

Söndagen bestod att öppna presenter och städa....


Men åter igen ett stort underbart TACK för att ni alla ingen nämnd och ingen glömd som gjorde våran dag till den bästa dag vi kunde få!!!! Jag är evigt tacksam att ha dessa underbara personer runtomkring mig.

Fast det finns nga personer som jag måste nämna. Min brudtärna, min egna brudtärna Emma, Min mamma Siv som har gjort allt och lite till. Min syster som gjorde underbara korten till inbjudningar, korten till bordsplaceringen och varit en stor stöttepelare. Min älskade underbara mormor som bara är den hon är och mina underbara brudnäbbar Emmelie och Alma. Hugo han borde få en stora stjärnan. Tunnan Mickes bestman! Å älskade bror Stefan och Sanna. TACK till hela familjen. Jag är lycklig lottad som har en familj som er! Tack åter igen....

Å tack kort kommer så fort vi bara kan... Vi valde ett av alla underbara kort som Mona tog. Många blev det!!!! :) Tack Mona!!

//Susanne


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback