Vad är det som händer?

Har jobbat på folkets park i två dagar nu det är verkligen hur kul som helst. Jag tycker om att vara där det känns som ett andra hem på något viss. Skulle ha hunnit med att gjort andra saker men det får jag ta idag när jag är ledig. Jag ska skriva protokoll som skulle varit klart men det kommer. Söka jobb, ringa samtal, även fixa andra saker som måste oxå göras.
Igår var man en sväng på curling EM det var ju intressant - det var herrarna som spelade. Vi skulle förstå utan kommentator hur man spelade. *hehe* Jaja jag säger ju det jag skulle då aldrig bli en bra curling kommentator eller spelare för den delen heller.
På lördag ska man jobba på deras bankett. Undra vilket land man får. Jag hoppas blir ngt land man kan fråga mycket om... ska ringa och säga så till Carina :) eller varför inte Norge, det visar sig.
Annars då - ja det närmare sig jul och åka till Dalarna å framför allt göra köttbullar :)  Sedan har jag bestämt mig för att åka till farbror en sväng och faster en sväng å sedan blir det ju julafton....

ha en bra dag och njut av vintern för nu är den vacker.

jag vill ha tillbaka min kamera *grr* onoff....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback