Dags att vakna nu!

Så kan man ju säga till sig själv egentligen. Jag har insett detta. Jag har bara fått en aha upplevelse idag! Hur bra kändes inte det? Det kändes så himla kung.
Varför har jag blivit så negativ om vissa saker? Vad gör det man börja att tänka annorlunda om vissa personer? Hmm har tänkt mer och mer om det! Det händer saker alltid runtomkring man lär sig om nya saker och får nya intryck och lär känna nya människor. Men jag känner mig så himla nöjd över beslut jag har tagit i mitt liv! :)

Till den eller de personer som tror att jag skulle ge upp. ALDRIG då känner inte mig Susanne Gärtner
Jag ger aldrig upp. Jag kommer kämpa för det jag tror på till det motsatsen är bevisad. Mycket blod svett och tårar men det är det värt! Jag kommer stå pall.

Nu är jag på väg hem från sthlm. Två givande dagar! Känns som en nytändning. Känns som jag håller på att tänka fram ett beslut om en annan sak. En dag till och jag bestämmer mig ang det! :) *hehe*

Fast man är sjuk, feber och örvärk så ser jag framemot imorgon sista dagen inför dåken. Det ska bli helt underbart när allt är klart!

Fick ett mail idag som fick mig helt varm :) saknar skåne, saknar vankiva, saknar granebacken.... hoppas det blir skåne i maj. Vill verkligen dit. Jag vill vissa M mitt andra hem. Jag saknar nätterna på altanen i granebacken mycket skratt blev det av vissa andra anledningar.... :)

Jag har ju mer eller mindre vårkänslor ingen snö i sthlm. Måste inhandla skor inför spanien om inte annat. :)

nu ska jag blunda en stund.

//Susanne

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback