Helgen.

I fredags blev det jobb på parken. Lika trevligt som vanligt. Men sjuk :( vill bli frisk. Snälla jag vill bli frisk!!!
I lördags morse (efter två timmar sömn) bad av till Ålsta folkhögskola på årets DÅK!
Tack alla ombud som höll debatten om politiska handlingsprogrammet. Jag är grymt stolt över debatten som var. Tack Anna som var mötesordförande och Ingemar som var där och gjorde en ärlig och bra presentation över allt.
Även ett stort tack till Gabriel som kom hit och Emil samt Nils från jämtland som var våra gäster. Sten-Ove, Åke som var med en stund. Det är ni som förgyller mitt jobb att vara med.
jag vet att jag har varit sjuk och jobbat men nu är årets dåk över. Skönt nu är det nystart.

Jag tror på nya d.s jätte mycket som nya ordförande Emma säger: "kamrater tillsammans är ni starka"

Igår kväll blev det hemma hos Anna. visst bägge var helt slut men vin, grogg och mycket sång, skratt och gråt så blev kvällen lyckad när M jobbade! Tack vännen! Du å jag alfred :)

Idag söndag SSU Sollefteå hade uppstartsmöte. Nu finns det 7 av 7 ssu kommuner i detta distrikt!!! Härligt gäng att vara med.
I veckan som kommer blir det intressant och roligt.

Har inte sett en nyhetssändning på hela helgen... men kanske man hinner göra i veckan.
Är hemma tisdag. Tänker bli frisk då! :)

nu ska jag vara social med M.

pusspuss

p.s snart blir man faster :) d.s

Kommentarer
Postat av: Johanna

Hejsan. Vi kommer fixa detta! :D Kul med sollefteå, längtar tills jag får träffa dem :)
På nyheterna igår handlade det om får och lamm med larver innanför hunden i rumpan som fick skinet bortskuret utan bedövning. Började nästan grina då jag såg det :'( Så hemskt...
Kraam


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback