Om jag nu skulle sammanfatta 2007!

OM jag nu skulle försöka sammanfatta 2007 så är det inte lätt.
Allt ifrån att vara på paritkongress i sthlm till att vara vm i alpina, åre med syster å bröllop i dalarna och bröllop i sthlm. Fira midsommar tillsammans med M för första gången.
Blivit invald i UH:s ungdomsråd och lärt känna hur underbara människor som helst.
Jag lämnar ett 2007 bakom mig med en del sorg men mycket glädje och framför allt mycket kärlek. Ni vänner som finns bredvid mig! tack för detta år!! 2008 kommer bli minst lika bra om inte bättre :)
Jag har funnit många nya vänner det är helt otoroligt.

.........................................................................

Idag är allt segt... vill inte vara sjuk nu?!

sköt om er...

puss från er Susanne

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback