Å när lugnet har lagt sig då börjar nästa "kaos"

Nyss hemkommen från filmen Mamma mia. Vilken film. Jag verkligen älskar den filmen. Jag skrattade och jag grät mellan varven. Se filmen. Tänk på mig tänk vilken relation man har med sin mamma i alla fall vilken relation jag har med min mamma. Tänker på den 9 aug! Snart dags.

NU har man nästan sovit igen nga timmar från förra veckan. Kan inte släppa tanken vad som hände när man är på Gotland. Alla glada människor. Underbara personer man själv umgås med! Själva tanken att inte vara där nästa sommar skrämmer mig lite gran. Men vi får väl se vad som händer i mitt liv framöver.
Men åter igen tack ni som var med.

Jag jobbar som vanligt. Allt går i sin lugna ro eller inte. I helgen blir det dalarna. Hur skönt som helst att Emma och Johanna ska med.
Johanna var här igår och som vanligt blir man så glad när man träffar den tjejen

Dagens humör: super bra hurmör
Dagens frisyr: uppsatt hår
Dagens klädsel: jenas och tröja
Dagens borde: massor....
Dagens planer: snart sova... annars har man jobbat
Dagens vill ha: kramar
Dagens längtan: helgen som kommer
Dagens beroende: kaffe
Dagens tråkigaste: att solen gick i moln när jag slutade på jobbet
Dagens personer: många... men min Micke
Dagens irritation: oj... de skulle vara intressant att skriva här.
Dagens händelse: bion med Micke.
Dagens köp: popcorn på bion
Dagens låt: mamma mia - ur filmen
Dagens vän: det är många men Emma.... tack
Dagens saknad: mormor
Dagens onyttiga: popcorn
Dagens dryck: Vatten
Dagens middag: chicken sallad på O´lerays
Dagens bästa: min micke
Dagens sämsta: tomma ord
Dagens babe: Självklart jmin Johanna S och Johanna M.

Aldrig trodde jag det men det är dock sant. Det känns bara underligt. Jag trodde mer om saken än vad jag hörde. Det sjuka allt

Kommentarer
Postat av: Julia (Juu)

Den filmen vill jag se! Hinner inte i helgen men jag ska försöka se den i veckan!

Kramar!

2008-07-18 @ 20:21:16
Postat av: Johanna Smurf

haha, du är min babe ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback