För precis ett år sedan 15 juli

För precis ett år sedan 15 juli 2007 fick jag frågan av M å jag svarade JA! Det börjar närma sig. Inte trodde jag då var den resan påbörjade. Nu blir det flytt inom snar framtid. Flytt till Gideå. Flytt närmare Rocky å flera .) Å det finns alltid plats att hälsa på! :)
För ett år sedan kunde jag aldrig ana vad som skulle hända i mitt liv... men det mest har en mening vad som händer. Stängs en dörr igen så öppnar man själv en annan. Dags att inse nu börja ett ännu ett äventyr....

måste sova för jag är jätte trött.

Älskar dig M.

//Susanne

Kommentarer
Postat av: Linda

Hej gumman! Först vill jag säga grattis och när? Jag jobbar tyvärr hela denna helg:( Ska du ut nå på lördag så kanske jag kommer ut en timme innan jag måste sova? Kram kram

Postat av: Maja

sv: det är kanon med mig, hur är det själv? och jag vill även passa på att gratta :), roligt! när händer det och vart? i höst kommer jag nog jobba som bara den och spara pengar så jag kan flytta hemifrån någon gång! vad händer hos dig nu då? Ja det skulle vara mycket skoj att ses nån gång, och det gör vi säkert :) du håller väl fortfarande på med ssu? :o kramkram

2008-07-16 @ 18:57:10
URL: http://naws.blogg.se/
Postat av: Maja

sv: det ska jag göra, eller så smsar jag, hör av dig om du kommer neröver någonting du också! kram

2008-07-16 @ 21:11:59
URL: http://naws.blogg.se/
Postat av: Linda Milton

Hej kusinen!



Bröllopet närmar sig och jag tror att det känns lite pirrigt!



Ville bara gratta på din 27-års dag. Grattis önskar Linda

2008-07-16 @ 23:19:43
Postat av: Julia (Juu)

Jag är verkligen glad för din skull! Du måste visa bilder sen, jag vill se!!!!!!

2008-07-18 @ 20:22:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback