Veckan på gotland är över.

Veckan är över. Almedalen - politikerveckan 2008 är över för min del.
Jag åker hem om nga timmar.
Jag tackar UH för många mång  roliga stunder.

Dessa personer har ju verkligen varit toppen att umgås med.

Helen - mer att hitta ord på rätt sak än du finns nog inte. Tack för du har tålamod med mitt teckenspråk.

Maria - underbara Maria som bara är som en underbar vän och får en att le bara man träffar dig. Innan du kom hit så saknade jag dig grymt mycket.

Julia - älskade ordförande som är så underbar vän i själ och hjärtat. DU är bara bäst! Så mycket skratt vi har hunnit med. :)

Jacob - vad säger man. tack för alla roliga skratt men framför allt Tack för att du är en vän så få. Vi har ju verkligen campat ihop du å jag den här veckan. Roliga kan man inte ha det.

å så Anna - våran anställde Anna. Å tack för tålamodet du har med oss men framför allt måste du oxå vara ledig från oss... du är en härlig människa man blir glad av att umgås.

SDU.arna får jag inte heller glömma. Härliga människor. Jag är verkligen glad jag tog mig tiden att åka hit....

//En glad Susanne

Kommentarer
Postat av: Julia

Tack för de fina orden! Du är en fin vän också! Hoppas du får en fortsatt skön sommar! Vila dig ordentligt och ha kul så ses vi i höst! Massor med kramar på dig!

2008-07-13 @ 21:34:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback