En vecka efter skåne

Redan gått en vecka efter resan till skåne.
Skulle skriva när jag kom fram hade jag tänkt men det blev så mycket annat. Träffade ju alla igen. Tack Mona att vi fick bo i lägenheten. Helgen var jätte trevligt. Skulle åkt till Malmö men blev Hässleholm istället. Många vackra minnen man har i den staden... kul att Micke verkade trivas bra med alla. Tacka sjutton för det då det blev fönsterpustning och på Monas och Christer fest fick han stå i baren.
Riktigt skojigt var det att träffa Matilda och Josefin igen. Å vårat charmtroll Viktor. :) Vilken stjärna. Han är hur söt som helst. Hoppas på att det kommer in bilder snart :)

Resan hem på söndagen var väldigt lång. Ca 103 mil i en bil. Var hemma kring 02.30 på måndags morgonen. Men det var det verkligen värt varendra minut :D

Så har man nu varit arbetslös i en vecka. Den veckan har verkligen gått fort. Måndag var det arbetsförmedlingen, jobba på kvällen, tisdag jobba på dagen, onsdag jobba på dagen å arbetsförmedlingen igen på e.m. Fika med Johanna och bara myste å mysig middag med M. Det kan inte bli bättre dag. (jo att träffa emma å johanna m å niklas å pira oxå)  Igår var man på anställningsinterjuv. Ser framemot att höra reslutatet.
Många andra saker händer oxå, ena saken är uppsagd nästa är sagt JA! :) Hur kul som helst.
Nästa vecka ska man dels jobba, dels till Sundsvall och sedan blir det Dalarna ... ska på dop ska bli trevligt. Undra vad man ska ha på sig dock. Ska börja med klänningen... känns spännande.. Nu är det faktiskt inte långt kvar.... :)

Min mobil gick sönder igår... jag är så le på det hela... ska lämna in den imorgon och hoppas verkligen det går fort att få den tillbaka. Jag gör verkligen det!!! VILL HA DEN JU! Så förlåt till all er som jag inte har smsat igår eller ringt. Ni kan dock ringa mig idag... :)

Idag är det fredag och nationaldag... trevligt att inte ha ngt speciellt idag men kommer dock vara själv hemma ikväll :( tråkigt men men....)

nu ska jag vidare... sitta å skriva lite. Har massor av tankar och funderingar.

see u later.

Intressant att sitta och lyssna på är man pratar på bussen om den borliga regeringen. FÅ verkar ju riktigt nöjda...  vilket jag förstår....

Dagens plus: Vädret och mamma för hon alltid finns där. Å så Vendela.
Dagens minus: just nu inte ett enda :)
//Susanne

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback