Star wars utställning och hamnfest

Igår var man först på handels i sundsvall sedan på stars wars utställning eller rättare sagt invigning,.
Tack Emma att vi fick följa med. Eller rättare sagt Jim tack ... det var en ära att följa med!
jag uppskatar vännner som emma. de finnns där. de är där.... tack för du finns.
tack för att du lyssnar och förstår.
idag har vi först varit hos moster lotta sedan jobbade jag å så blev det mat å Anton  å Emma å Johanna hemma hos oss. Fest... party .... sedan till hamnfesten.
Älskar er Anton, Johanna och Emma!

bilder imorgon från invigningen.

Varför ska jag bara hålla löften, varför ska jag bara vara den sanna vännen?
varför ska jag bara ringa? varför ska jag bara hålla löften som sagt?
Lägg ner! jag blev jätte ledsen i torsdags. Jag tänker skriva att det var just torsdag. Jag behövde ha en vän som allra mest! alla vänner är som blommor ibland behöver man e-tra näring. Det ger ni anton, emma, johanna s, johanna m, niklas och pira och alla andra jag fick chansen lära känna under mina två år på världens bästa jobb.

kramar

Kommentarer
Postat av: Johanna Smurf

Älskar dig gumman! <3 Tack för att du är en sån underbar vän!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback