Torsdag

Aldrig har minuterna i ens liv gått så sakta. Aldrig har jag längtat efter ett telefonsamtal så mycket som idag. Det kändes som en evighet alltihop idag.
Skulle ha varit iväg och gjort andra saker på f.m idag men blev inte av. Beror inte på mig! Tror inte förstår hur mycket allt hade betytt för mig! Men men.
Lunch med M och sedan jobba till 21. Pratade till slut med mormor i alla fall och det kändes skönt!

Spaninen och Tyskland är det i VM final! Jag hoppas på Tyskland i finalen.

Imorgon blir det först sundsvall - handels. Sedan blir det IKEA och fixa lite mera. Sedan hem och umgås med Emma (som ändå är me) och å 19.00 blir det invigning på star wars utställningen! :) Hehe!!! å efter 21 är det i stan med ssu och sossarna. Jobbar lördag kväll och söndag kväll. Lördag blir det umgås med sambon sedan på kvällen blir i alla fall Emma och Anton här... hoppas ngn mer dycker upp :)

nu är min dator upptagen igen.

//Susanne

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback