Sound of music

Ifredags blev det sthlm. Flyg ner och träffade mamma som man inte träffat på 2 månader på centralen. Kändes som den helg var väl behövlig. Kvällen blev träff med brorsan ett hej, sedan äta gott, prata, dricka gott. SOV UNDERBARA sängar.
Lördag ta det lugnt - njuta av frukost (inte tänka så mycket på fredags besked :/ ) till Göta Lejon och för att äta lunch precis brevid och sedan 3 timmar underbara musikal. Har redan sett den men den här var hur underbar härlig som helst. Å carola som då spelade huvudrollen var inte alls lika bra som Pernilla Wahlgren men när Tommy Nilsson alias von trapp sjöng Edelwiess så rann tårarna. Många känslor vaknade till liv! Inte så konstigt med tanke på att den sången har ett speciellt förhållande för. Musikalen var ljuvlig.... man sjunger vidare på sångerna.....
Efter musikalen blev det hem till Sanna och brorsan och åt aboslut den bästa lasange jag har ätit på mycket mycket länge! Det var så gott. Pratade, skrattade och umgicks :) kvällen slutade på baren brevid hotellet och jag fick kvällens goaste drink som är UTAN citrus! :)
Idag var det stan i regent köpte present till mamma och solglasögon till mig själv!!!

TACK för i helgen! Det var just det jag behövde. Jag känner mig glad och vi måste göra om det igen. Varför inte den 13 juni? :)

I veckan hoppas jag att jag kan jobba... öronen krånglar efter jag flygit.

fick blommor av M idag när jag kom av flyget. Det kallar jag kärlek! Blommor :)

OM ngn dag kommer väl den? snälla...vill lära den massor på EN GÅNG!! :)

Nu ska jag bevisa för mig själv att jag fixar detta och alla andra! Jag ska ska ska! Detta är upp till bevis.

Imorgon blir det om engagmanget jag lovat tidigare om... jag lovar!

pöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback