Dags igen då... :)

Dagarna springer ifrån mig. Snart är det enbart två månader kvar....
Såg att det blivit reslutat dock... jag är så glad! Nu ska jag bevisa mer för mig själv...

I fredags firade vi Grundberg med mat och dryck. Grabben blir 30 på onsdag! Grattis. Han fattade inte ens när Anna ringde och drev med honom i onsdags att ngt var på gång... *hehe* Men trevligt var det... Tommy, Bylla, Arvidsson härliga killar att höra berätta roliga historier... Å grundberg... hmm vad säger man. Skoj att du blev glad. :) Jag körde så jag var pigg på lördags morgon men det var inte Micke *hehe*

I lördags var det iväg till Gideå och Micke putsade fönster. Jag blev helt kär i hunden Rocky :) vilken underbar hund.
Tackar för den trevliga lördagen Örjan och Kerstin.

Så fick man ngt att fundera på. Jag tror jag redan har bestämt mig vad jag vill... Micke tror jag oxå redan har bestämt sig. Ska bli hur underbart som helst i såna fall :)

Igår söndag morsdag smsade mamma - åkte kolla på en ny bil :) till akuten och blev glad *hehe* träffade Allan, till Självad och åt mat. Typ det som hände...

OM ngn timme ska man till Sundsvall med Taina. Ska bli kul och intressant och se vad man kommer lära sig denna gång :)
OM man har två saker att välja mellan vad väljer man då? :)

simma lugnt och ta hand om er.

//Susanne

Kommentarer
Postat av: Sandra Jonaeson

Fin blogg, var med och tävla om sommarens hetaste produkter här: http://jonaeson.blogg.se/2008/may/tavling-1.html?_tmp=20ed9100019016f369fee86df9933a45ce3894c9


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback