Denna blogg är till Niklas Säwén

Jag tänkte skriva en speciell eget inlägg till Niklas Säwén och SSU Sundsvall.
Detta av anledning det brev jag fick av er och framför allt dig Niklas.
Jag tackar så jätte mycket! Det värmde jätte mycket och tårarna rann. Brevet innehöll ett presentkort på SF bio men också ett jätte fint brev som tackar för vårat samarbete. Det är jag som ska tacka för det fina förtroende du har givit mig och även det ärliga å framför allt många trevliga och roliga möten.
Jag kommer sakna dem. Men nu är jag kommer åter igen vara i Sundsvall ofta då vi kommer att träffas och ha möten. Många saker är på gång.

tack Niklas du är en vän som få och du kommer verkligen komma långt i livet och jag finns här som en vän ALLTID!!
Det du gjorde värmer mer än HUNDRA ord.
TACK Niklas.

//Susanne

Kommentarer
Postat av: Niklas

Tack så mycket för det fina inlägget, du är också en vän som få.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback