Just nu sitter jag på kattutställning

Igår och idag är det kattutställning i helgen här i Örnsköldsvik
Igår har jag bloggat på örnsköldskattens blogg.
http://ornskoldsvikskatten.blogg.se och skrev in reslutat.
Ett program som är intressant att lära sig :)

Helgen består inte av så mycket annat än just kattutställning.
I morgon måndag ska jag på af (arbetsförmedlingen) tänkte försöka orka med ett möte på abf oxå. Ska även maila många personer imorgon. Kanske hinner göra bort mycket idag. Jag hoppas det.
Skulle vara skoj att kunna göra klart det jag vill göra klart idag - annars känns det som så många måsten.

Jag är tröttare i min skalle idag än igår .... inte så konstigt med tanke på två dagar i rad går man upp kl 05 eller rättare sagt idag  gick jag upp halv sex.

Mamma ringde och talade om att det hade snöat i Dalarna, Leksand. Det låg snö på gräset... eller rättare sagt snö överallt. Är inte det den 17 - 18 maj och det snöar?
Värdet är bra underligt!!!!
..................................................

Ibland undrar jag hur personer tänker. Jag blir uppriktigt arg på när man inte tänker längre än till näsan räcker! Mer behöver jag inte skriva! Känner mig mycket irreterad!!

Igår träffade jag Danne och Isabell var här på kattutställningen en stund. Trevligt att ses igen. Tyvärr räckte inte min tid till så mycket mer än att säga HEJ och hur är det?

Nu är det två veckor kvar tills det blir skåne. Ska bli roligt att komma dit. Hoppas jag kommer till Malmö på fredag för att hälsa på LAVE! Skulle vara så skoj.

Dagens ros: Mormor som är en levande krutgumma och stor person i mitt liv.
Dagens riskvast: Till er som är otrevliga och otacksamma.

Pussar från en mycket glad Susanne

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback