2 ggr idag

Så har jag kommit på att man kan ju uppdatera igen :)
Bye bye Lunarstorm idag la man den på is. Känns ju great när man inte varit inne där på ett tag. Har suttit och läst gamla dagboksinlägg och även sparat dem :) Blev en hel del och mycket har ju hänt på de åren. Så kom inte och säg att inget händer i ens liv direkt. Fast mycket är väl vad man gör det till. Läste bland annat om hur nervös jag var för att åka till Strömstad och hur mycket jag trivdes där nere den sommaren läste även om alla konstiga känslor jag hade när jag skulle flytta till härnösand april 2006. Något som jag idag inte ångrar en minut. Läste om sist jag var arbetslös och vilken panik jag kände då och har även idag när det gäller att hålla mig sysslosatt. Tur man har parken då och då att jobba på.

Något annat jag funderat på sedan jag präntade ner den senaste inlägget är var är spontan, flexibleteten och framför allt var är det roliga man har gjort tidigare? Idag ska allt planeras om man ska göra om fredag 7 veckor i januari kl. eller den lördagen då det är fest. Hallå??? När kan man gå ut och bara umgås ta en fika, sitta och softa bestäma då vad man ska göra. Skyll snälla ni inte på mig att jag inte är hemma och att jag kanske jobbar eller snälla inse LIVET är här och nu!!! Är så frukansvärt imponerad att ni alltid skyller på mig. Sedan kanske man inte kan men då är det så. Jag har lärt mig det finns ett nej och det finns ett ja. Så är det bara! Man kan umgås en måndag lika så en söndag och därimellan allt behöver inte vara alkohol inblandad. Ena dagen kan man se en film nästa gång hockey eller sedan ngt annat. Men var spontana SNÄLLA!!! För att spä på den här debatten kan ni ju redan nu fundera över Midsommar 2010 vad ni gör då??? :) för jag vet ju vad jag gör men vad gör ni? Ni fattar ironin nu hoppas jag.
Jag vill inte skriva detta för att reta upp någon eller så men jag vill skapa en tanke om hur man behandlar varandra. Det ska sjutton inte vara en skillnad på vad det är för dag eller vad det är för månad eller år eller ej om man är 1 eller 2 personer som kommer.

Jag hoppas att ni alla får en trevlig fredag och om ni har inget för er skriv gärna en kommentar så ska jag försöka uppdatera i helgen när jag är i Uppsala. Först e det som sagt Leksand!

Kan inte låta bli att skriva om nu är det verkligen snö ute. Skulle vara kul att åka pulka någon dag i vinter :) ja jag har barnasinnet kvar....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback