Onsdagen är över!

Nu är det så jag är såååååååååååååå glad över jag redan nu nått mitt mål jag satt upp innan jul skulle jag springa/gå 5 km på 45 min! Nu har jag lyckats! Det känns så jävla bra förlåt uttrycket! Nu är det nästa mål!
Det blev höglandssjön runt idag fast jag hade egentligen inte så stor lust idag men jag gav mig inte. Så ... nu var det skönt att det jag har klarat det!

Så fika med Johanna hann man med :) jag tror på dig vännen!!
Sedan till svärföräldrarna och säga hej och ta en dusch efter min promenad.
Skulle egenligen varit på möte ikväll men jag hade varken bil eller ork till detta.

Senare blev det bio med anna och bylla. Andra gången man ser rallybrudarna. Jag har konstaterat att man ska lyssna på sitt hjärta och gå ditt det vill då kommer man lååååååååångt.
Imorgon blir det stan, söka jobb, träna, träffa Tina, ringa samtal, hoppas att kvällen blir mysig och lugn.

nu ska jag se CSI på datorn och koppla av det tycker jag är värd!!!!

I have a dream!

Kommentarer
Postat av: Johanna Smurf

Haha, så mycket har jag inte skrattat på länge ;) jag behövde det!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback