Borta bra men hemma är ju bäst.

Efter jag kom hem från sthlm har det varit intensiv dag sedan i måndags. Jag söker jobb för glatta livet. Hoppas någon ger mig något napp snart.
I tisdags var jag på LUK möte i Sundsvall. Vi kom fram till många bra saker! Jag känner mig glad och nyfiken vad detta år kommer ge för ngt med LUKen. Var senare iväg på IKEA och handlade lite gran. Hittade insperation. Så det lbir hyll köp nästa gång.
Nu väntar jag på att sista bilderna kommer läggas upp på hemsidan så vi kan beställa bilder. Det blir ju nga stycken kan man ju säga. Sedan blir det sömn.
Åker till Bispsgården imorgon på fackligt möte denna gång ska jag representera Örnsköldsviks arbetarekommun.

Har funderat länge och väl på varför det finns för få fackliga  medlemmar som har funktionshinder. Vi pratade om det idag på skolinfogruppen (jag och Malin) Tror man måste lyfta ögonen upp jobba för det aktivit.

Har så många tankar man fortsätter skriva i morgon....
ska packa iordning innan det blir sängen..

nattinatti.

hehe 4 oktober är om två veckor :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback